SENYUM LAH SELAGI KITE MAMPU TERSENYUM

Wednesday 20 April 2011

lamenye............

lame nye la pulak ta update..heheh..urm..busy sikit kot..mohon kolej urm macam2 lah..lagi baru benti keje nie an..lagi la ta tahu na wat pe..rindu la plak kat keje lame..huhu..urm,so,,aku ta thu na cakap ape nie..urm..rindu gile kat kwn2..eqa,wawa,enor,dayang,shuhada..lamenye ta hangout same2..semua nye busy keje..aku nie da ta keje ingt an na g joging petang2..haha..tapi,,uhh..haram.. makan jew keje..makin hari makin gemok dah nie..entah kenape sejak beberape hari nie aku minat plak blaja memasak..mybe sbb aku suka makan kot..haha..ape2 pun aku harap aku dapat sambung blaja..ta kesah la kat mane.. jauh kew dekat kew..asalkan smbung blaja..PENTING uh tok mase depan :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sejenak Bersama Blog Nadya. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simple Blogger Tutorials. Distributed by Blogger Templates